پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Dragonball Xenoverse برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2165
نویسنده : داني

بازی Dragonball Xenoverse برای PC هم عرضه شد. کمپانی تولید کننده بازی Bandi Namco Games و استودیوی تولید آن Dimp است. این بازی دارای سبک Fighting همان سبک مبارزه ای تن به تن است و از گرافیک فانتزی و کارتونی مانند سری Street Fighter بهره می گیرد. در این نسخه مثل همه نسخه های پیشین، افرادی شرور باعث اختلال می شوند و شما باید آن ها را از میان بردارید. در این نسخه شخصیت بد بازی یک نفر نیست، بلکه دو نفر به نام های Towa و Mira هستند و هریک از این دو شخصیت قابلیت های منحصر به فرد و قدرت بسیار زیادی دارند و از نیروهای بسیار نیرومند خود بر ضد مردم استفاده می کنند. خیانتکاران واقعی در Dragonball Xenoverse کاراکت های Towa و Mira هستند ، کسی که سبک جنگیدن و مبارزه را محول کرده اند. Towa قابلیت این را دارد که بر Frieza غلبه کند و سبب تبدیل آن ها به دشمنانی خبیث و شرور شود و هم توانایی چالش زیادی جلوی پای گیمر قرار میدهد . این ورژن حالت World Tournament Budokai Tenkaichi را دارد، که به گیمرها این توانایی را می بخشد، که با انتخاب کردن شخصیت های مورد نظر از Dragon Ball GT، به طور جمعی بازی کند.  این سبک تازه در شهر Toki Toki City روی می دهد و اگر شما از massive frenzied brawl استفاده کنید، جوایز و هدایای خوبی نصیب خود می کنید. در این نسخه مبارزات بهبود پیدا کرده است و در بخش گرافیک قسمت نورپردازی و رنگ بندی ها زیباتر شده است. هم اکنون می توانید نسخه ی کامل و کرک شده ی CODEX بازی Dragonball Xenoverse برای کامپیوتر را با حجم 9.18 گیگابایت  دانلود نمایید.

Dragonball Xenoverse codex


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Trials Fusion: Fault One Zero برای PC
نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393
بازدید : 2122
نویسنده : داني

بازی Trials Fusion: Fault One Zero برای PC منتشر شد، این پنجمین DLC بازی است ، که تا به حال عرضه شده است. بازی Trials Fusion یک عنوان موتور سواری بسیار عالی است که بوسیله استدیو RedLynx تولید و طراحی شده است و در تاریخ 2014/4/24 توسط کمپانی بزرگ Ubisoft منتشر شد. Trials Fusion ادامه مورد انتظار بازی معروف و شاهکار در سبک Racing یعنی بازی Trials Evolation است. این بازی تعدادی از جزئیات نسل بعد را با خود به همراه آورده است و گیم پلی بسیار عالی ،  گرافیک بالا ، جلوه های بصری نوین و بافت های پیشرفته بازی از ویژگی های این نسخه از بازی می باشد. در DLC جدید Fault One Zero بازی Trials Fusion شما به شهری در آینده به نام Megalopolis برای اجرای مسابقات می روید و در این دی ال سی 10 مسیر ریسینگ جدید ، 5 تروفی جدید ، 24 چالش تازه و در بخش Track Editor تعدادی زیادی Object و امکانات جدید اضافه شده است. هم اکنون نسخه کامل و کرک شده توسط SKIDROW بازی Trials Fusion: Fault One Zero برای کامپیوتر را با حجم 8.7 گیگابایت است.

Trials Fusion: Fault One Zero


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Saints Row: Gat out of Hell برای PC
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1877
نویسنده : داني

بازی Saints Row: Gat out of Hell برای PC بالاخره امروز توسط کمپانی نام آشنای Deep Silverمنتشر شد. کار تولید و گسترش این بازی بر عهده استودیوی بازیسازی Volition بوده است. Saints Rowهمیشه از عنوان موفق و پرطرفدار دار بوده است و در سبک بازی هیچ محدودیتی لحاظ نشده است و محتویات داستانی آن از شوخی کردن و تیکه پرانی به بازی هایی مانند Metal Gear Solid و رئیس جمهور گرفته تا مسائل طنز و شوخی و همین مسئله بازی سینتز رو را با هر عنوان دیگری متمایز می کند. تاکنون تمام نسخه های منتشر شده از این بازی جزو موفق ها بوده اند و هر بار امتیاز بالایی گرفته اند. در سال 2015 بازی Saints Row برگشته است تا در یک Open-World بزرگ خود نمایی کند و جهان این نسخه از بازیNew Hades یا همان جهنم است که داستان بازی در آنجا پیگیری می شود. در بازی پرستاران ردیف: گت خارج از جهنم شما در نقش یکی از دو شخصیت Johnny Gat یا Kinzie Kensingto حضور می یابید و برای اولین بار است که تجربه قهرمان داستان در نقش قویترین عضو گروه Saints Row به گیمر داده می شود. شما باید به سراغ رهبر گروه Saint ها که در حال پیوستن به شیطان تاریکی و ازدواج با دختر او است و شما باید جلوی این کار بگیرید. البته در نسخه Gat out of Hell شما با دیگر شخصیت های محبوب در سینت رو هم برخورد خواهید داشت. جهان بازی همان جهنم مثل جهنم در تصور ما با زمین های خشک و برهوت و پر از مواد مذاب و گدازه نیست ، بلکه این جهنم هم مانند شهری بزرگ با طبقاتی فراوان برای بازی طراحی شده است که در طبقات آن از ارواح بدبخت ، سرگردان و ضعیف گرفته تا لردهای بی رحم تاریکی حضور دارند. در این نسخه برای اولین امکان پرواز کردن در New Hades برای شما فراهم شده است، البته چنین محیطی طبیعتا چنین توانایی را هم می طلبد و در این نسخه شما در مراحل مختلف به سلاح های عجیب و غریب با قدرت های ماورائی روبرو خواهید شد و آن ها برای نبرد با دشمنان تاریکی بدست می آورید. هم اکنون نسخه کامل و کرک شده توسط گروه RELOADED بازی Saints Row: Gat out of Hell برای کامپیوتر با حجم 5.1 گیگابایت از گیم تو دی ال در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.

Saints Row: Gat out of Hell RELOADED

| نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

| نسخه کم حجم SEYTER با حجم 3.58 گیگابایت قرار گرفت

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Resident Evil HD Remaster برای PC
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1601
نویسنده : داني

بازی Resident Evil HD Remaster برای PC توسط Capcom منتشر شد. این بازی نسخه دوباره بازسازی شده به صورت HD از اولین نسخه فرانچایز ترسناک و محبوب رزیدنت اویل است. این گیم اولین بار در کنسول Wii ارائه شد و چند سال بعد هم با شبیه ساز دلفین قابل اجرا بروی PC گردید و حالا امروز در تاریخ 19/1/2015 نسخه HD Master همان بازی با داستان کامل تر برای کامپیوتر منتشر شد، که در آن جلوه های بصری و گرافیک بسیار بالایی به کار گرفته شده است. داستان بازی Resident Evil HD Remaster درباره گروهی به نام آلفا (Alpha) است که به دنبال گروه براوو (Bravoo) که در کوهستان آرگلی اطراف شهر راکون مفقود شده اند، فرستاده می شوند. گروه آلفا با هلی کوپتری به آنجا راهی می شود و افراد گروه آلفا که به آن ها گروه S.T.A.R.S گفته می شود، با پیدا شدن از هلی کوپتر شروع به تجسس می کنند. Joseph Frost یکی از اعضای آلفا در همان حوالی با جسد Kevin Dooley روبرو می شود، که تیکه پاره شده است . او سگ های خونخواری را در آنجا می بیند که همان سگ ها کوین را کشته اند. این سگ های خون آشام اعضای باقیمانده از تجسس را که 4 نفر هستند را مورد هجوم قرار میدهند و هلی کوپتر پیشتیبانی آن ها هم که ماجرا را می بیند از ترس خودش از مهلکه فرار می کند و حالا چون آن 4 نفر جایی برای قائم شدن ندارد، برای نجات جان خود به کاخی تاریخی که در آن نزدیکی ها وجود دارد پناه می برند. اما این تازه شروع داستان هولناک آن ها ، در ورود به کاخ آن ها تعدادی از افراد گروه Bravoo را پیدا می کنند ، اما چه پیدا کردنی! این گروه در اثر یک سرنوشت شوم و گرفتار شدن به ویروسی کشنده به زامبی تبدیل شده اند و الان گروه آلفا از هر طرف مورد تهدید است، از یک طرف سگ های خونخوار و از طرفی زامبی های گروه براوو ، حالا شما در بازی با انتخاب یکی از نقش های جیل والنتاین (Jill Valentine ) و یا کریس ردفیلد ( Chris Redfield ) باید وارد دستانی ترسناک ، دلهره آور و معمایی شوید . شما هر یک از کاراکترهای جیل و یا کریس را که انتخاب کنید، آن یکی ناپدید می شود . علاوه بر کریس و جیل دو فرد دیگر گروهS.T.A.R.S یعنی barry Burton و Albert Wesker در بازی حضور دارند . در این بازی مراحل بسیار سخت روبرو شما است و موجوداتی بسیار چندش آور و ترسناک ، سگ های خونخوار و زامبی ها در هر نقطه از عمارت در کمین جان شما هستند. هم اکنون نسخه کامل و کرک شده توسط CODEX بازی Resident Evil HD Remaster برای کامپیوتر را با حجم 17.8 گیگابایت در ادامه مطلب از لینک مستقیم دانلود نمایید.

Resident Evil HD Remaster PC Game

| نسخه کامل CODEX با فرمت ISO |

| نسخه Blackbox با حجم 5.7 گیگابایت قرار گرفت |

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Mercenaries 2: World in Flames برای PC
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 5981
نویسنده : داني

این بازی دارای سبک اکشن میباشد و در سال 2008 توسطPandemic Studios ساخته و به دست کمپانی پرآوازه ی EA برای سه پلتفرم PS3، Xbox 360 و PC منتشر شد. برای فهمیدن داستان این بازی باید مقداری به خودمان زحمت بدهیم. زیرا این نسخه ی دقیقا ادامه ی نسخه ی اول این بازی به نام Mercenaries: Playground of Destruction میباشد، که به صورت انحصاری بر روی کنسول نسل ششمی سونی یعنی PS2 منتشر شده بود. داستان این بازی از این قرار است که شما به عنوان مهمانی به ویلای تاجر بسیار موفق و پول داری و بسیار بانفوذ به نام Ramon Solana دعوت میشوید و Belanco رو میبینید، که در قدیم با شما در یک مکان کار میکرده. البته برای شما سوال میشود که چرا رفیق قدیمی شما در اینجا میباشد؟ اما Solana شما به فقط برای یک دید و بازدید دعوت نکرده، بلکه میخواهد به شما مسئولیت سنگینی بدهد و به شما حق انتخاب میدهد که اگر این ماموریت را انجام دهید، زندگی شما تا آخر عمرتان تامین می شود؛ اما با خود فکر میکنید و که این ماموریت با شکست مواجه شود مرگ من حتمی است و خلاصه به هر طریقی شده نفس او برنده ی این موضوع شده و این درخواست را قبول کرده. این ماموریت به این صورت است که یکی از دوستان بسیار صمیمی Solanaکه ژنرال کل ارتش Carmona را که در یکی از مناطق دوردست زندانی شده است را نجات دهید. شما نیز این ماموریت را به درستی انجام داده و ژنرال را به دست Solana می رسانید، ولی می فهمید که شما این وسط یک وسیله برای رسیدن Splana به اهدافش بودید و حال قرار است به دست همان فردی که به شما دستور داده است کشته شوید. در این موقع آتشی در دل شما شعله ور میشود که این آتش بسیار به Solana ضربه میزند. در این جنگ بین شما و سولانا کل کشور امنیت خود را از دست داده و چنان جنگی پیش می آید که پایان آن با مرگ شما یا Solana اتفاق می افتد. گرافیک بازی بسیار جذاب میباشد و با محیط شهری و در بعضی از مراحل که در جنگل میباشد، عالی تلفیق شده است. آتش در بازی بسیار شبیه واقعیت کار شده است و مناظر این بازی نیز فوق العاده است. سازنده از موتور گرافیکی این بازی برای محیط های دوردست حسابی بهره برده و سعی کرده تا آنجا که مییتواند بازی را با جزئیات نشان دهد. تنوع مراحل در بازی بسیار زیاد است و شما در بازی از موتور گرفته تا هلیکوپتر سوار خواهید شده و دشمنان را اشکال مختلفی از بی میبرید. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی RELAODED بازی Mercenaries 2: World in Flames برای PC را با حجم 7.38 گیگابایت از لینک مستقیم در ادامه ی مطلب دانلود نمایید.

دانلود بازی Mercenaries 2: World in Flames برای PC

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Raven’s Cry برای PC
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1767
نویسنده : داني

بازی Raven’s Cry برای PC توسط دو کمپانی بزرگ TopWare Interactive و Nitro Games منتشر شد.بازی Raven’s Cry یک بازی ماجراجویی و اکشن شوم شخص است، که امروز توسط گروه بزرگCODEX ریلیز و کرک شد. این بازی از هر لحاظ شباهت بسیار زیادی به بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag دارد و تقریبا تمام مشخصات این بازی را در خود جای داده است. داستان این بازی در قرن 17 میلادی اروپا و اسکاتلند که در بدترین شرایطی تاریخی خود بودند و تمام مردمانشان از این وضع اسفناک فراری بودند. شما نیز یکی از این افراد هستید که Christopher Raven نام دارید و شما یک فرد عادی در جامعه بودید و بعد از قحطی وحشتناک قرن 17 تصمیم به فرار از این جهنم می گیرید و در راه خود به جامائیکا می روید. شما خانواده ی خودتان را با کشتی عاظم این کشور کرده و خودتان نیز این کشتی را هدایت میکنید، ولی در بین راه شما مورد حمله ی دزدان دریایی قرار می گرید و همه خانواده ی شما از بین می روند و شما نیز با یک دست از بین رفته زنده می مانید. شما خودتان را نجات داده، ولی زخمی بر روی ذهن شما مانده که قرار است خیلی ها را نابود کنید و علامت این زخم هم می تواند دست شما باشد که با هربار نگاه کردن به آن این فاجعه را یادتان می آید. این بازی از هر لحاظ مانند بازی Assassin’s Creed IV Black Flag می باشد. از جمله این شباهت ها دزدان دریایی، دریای کارائیب، مبارزات تن به تن، جنگ های دریایی، کارکترهای متشابه و خیلی از موارد دیگر است. ولی در این بازی می توان به دوئل کشتی با کشتی که واقعا جذاب و هیجانی است و می توان گفت بهترین قسمت این بازی است و واقعا زیبا کار شده است. مراحل فرعی بازی نیز عالی و زیبا هستند . گرافیک بازی واقعا فوق العاده است، البته در محیط های شهری یک درجه از بازی Assassins Creed IV Black Flag پایین تر است، ولی از نظر نورپردازی و همچنین کیفیت آب واقعا با واقعیت مویی نمی زند. نقشه ی بازی نیز شباه ت های بسیاری به Assassins Creed IV Black Flag دارد و شما از جنگل های کارائیبی تا جزایر متعدد آن و همچنین شهرهای پرهیاهوی این نقطه ی کره ی زمین لذت خواهید برد. هم اکنون می توانید نسخه ی کامل و کرک شده ی CODEX بازی Raven’s Cry برای PC را باحجم 15 گیگابایت در ادامه مطلب از لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود بازی Raven's Cry برای PC

| نسخه ی کامل CODEX با فرمت ISO |

| Raven’s Cry  CODEX |

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Life is Strange Episode 1 برای PC
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1731
نویسنده : داني

در این پست با دانلود بازی Life is Strange Episode 1 برای PC در خدمت تمامی شما گیمرهای عزیز می باشیم. این بازی امروز توسط گروه FLT به صورت کامل و کرک شده هستیم. این بازی توسطDONTNOD Entertainment ساخته و به دست Square Enix منتشر شده است. بازی زندگی عجیب است توانست با نمرات خوبی از طرف منتقدین روبرو شود و با گرفتن نمره ی 7 از سایت Gamespot و نمره ی 8 از سایت Playgon نشان از یک عنوان بسیار عالی میدهد. داستان بازی از این قرار است که شما در نقش دختری به نام Maxine Caulfield هستید، که این دخترک در بچگی با دوستان خودش زندگی بسیار عالی داشته است، تا موقعی که مجبور شد برای مدت طولانی از شهر خودش دور باشد و در این همه مدت اتفاق های زیادی افتاد. وقتی او به شهرهش باز میگردد، متوجه می شود که دوستان او به طرز عجیبی ناپدید شده اند و او به همراه دوستش برای پیدا کردن دوست هایش به ماجراجویی می پردازد. شما در بازی می توانید به گذشته بروید و کارهایی را انجام دهید، که بر آینده تاثیر بگذارد، همین قابلیت باعث می شود که در بازی چندین پایان به وجود بیاید و شما نیز با تصمیم های خودتان این پایان ها را رقم خواهید زد. بهترین بخش گرافیک این بازی نورپردازی آن است که در یک کلام شاهکار است. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی FLT بازی Life is Strange Episode 1 برای PC را با حجم 1.8 گیگابایت ازلینک مستقیم دانلود نمایید.

Life is Strange Episode 1 FLT

| نسخه کامل FLT با فرمت ISO |


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 2406
نویسنده : داني

 

امروز آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light نیز منتشر شد. این آپدیت با نام Dying Light Update v1.2.1 Incl DLC توسط گروه RELOADED ریلیز و کرک شده و حال آماده ی دانلود از لینک مستقیم میباشد. این آپدیت به علاوه ی رفع مشکلات بازی، قابلیت ها و امکانات جدید به بازی اضافه میکند، که نسبت به حجم کم آن واقعا عالی است. این آپدیت مشکلاتی در بخش صدا بازی، رفع مشکلات زبان و زمان بازی، مشکلاتی در اجرای بازی با پردازند های AMD، عملکرد نامطلوب در سیستم هایی که چند کارت گرافیک دارند و همچنین فریز شدن در NVIDIA DoF و چند مشکل دیگر. لازم به ذکر است که این آپدیت هنوز مشکل بسیار مهم کار نکردن دکمه های W,S,A,D,F دکمه های کیبورد را حل نمیکند و باید منتظر آپدیت جدیدی ماند. بازی Dying Light یک بازی زامبی کشی اول شخص میباشد، که توسط استودیوTechland ساخته شده و وعدهای بسیاری راجع به این که سبکی نوع در ژانر ترسناک و زامبی به کشی به وجود خواهند آورد را داده اند. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی RELOADED آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light را با حجم 59.58 مگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپدیت جدید بازیها ,



دانلود ترینر بازی Dying Light
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 2503
نویسنده : داني

امروز با پست دانلود ترینر بازی Dying Light شما میباشیم. در این پست ما برای شما گیمر های عزیز ترینر FLiNG با قابلیت اجرای 25 و 18 چیت کد و ترینر Mr.Antifun 12 کاره و همچنین ترینر LinGon 19 کاره را نیز برای شما گذاشته ایم. بازی Dying Light یک بازی زامبی کشی اول شخص میباشد، که توسط استودیو Techland ساخته شده و وعدهای بسیاری راجع به این که سبکی نوع در ژانر ترسناک و زامبی به کشی به وجود خواهند آورد را داده اند. شما در این بازی میتوانید از پارکور استفاده کرده و زامبی ها را به راحتی از بین ببرید، البته اگر خیلی حرفه ای باشید! در بعضی مواقع و شب ها بهترین راه و مطمئنن تنها راه ممکن فرار کردن از دست زامبی ها است، ولی انجام این کار نیز سخت میباشد و با یک اشتباه ممکن است بمیرید و غذای زامبی ها بشوید. ولی نگران نباشید زیرا گروه های ترینر ساز ترینر هایی برای شما آماده کرده اند، که میتوانید تمام زامبی ها به نهایت قدرت از بین ببرید و هیچ اثری از آن ها بجا نگذارید. هم اکنون میتوانید ترینر های Mr.Antifun +12، LinGon +19 و دو ترینر FLiNG +18 و FLiNG +25 را در ادامه ی مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود ترینر بازی Dying Light

 

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , دانلودترينربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ترینر بازیها ,



دانلود بازی کامپیوتر Dying Light
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1644
نویسنده : داني

دانلود بازی Dying Light برای PC

 بازی Dying Light برای PC توسط کمپانی WB Games با همکاری استودیو Techland منتشر شد . این بازی گرافیک نسل هشتمی دارد و دارای سبک اکشن و زامبی کشی است. داستان این بازیروشنایی در حال مرگ در مورد فردی به نام کاین کرین است، که یک فرد ماهر با استعداد های بسیار زیاد جنگی و همچنین مبارزات می باشد. این بر ای ماموریت خود به شهری که Hannar نام دارد، فرستاده می شود، ولی این شهر بخاطر ویروسی مهلک تمام مردم آن تبدیل به زامبی ها ی گوناگون و عجیب شده اند و هرکس در سر راه خودشان را خواهند کشت، اما تعدادی از این ویروس جان به در بردند و همچنان به مبارزات با زامبی ها می پردازند. کاین کرین در ماموریت خود پس از فرودی ناموفق بروی خیابان های شهر Hannar مورد حمله زامبی های این شهر قرار می گیرد ، ولی خوشبختانه توسط مردم فداکار آنجا نجات پیدا کرد. شما در نقش کایرن کرین بعد از مدتی کزندگی با مردم آن شهر، می فهمید که آن ها هم می خواهند این بدبختی را از بین ببرند و شما هم نیز به آن ها کمک خواهید کرد. سبک این بازی میتوان گفت جدیدترین و بیش ترین نو آوری را در بازی ها کامپیوتری خواهد داشت. یک بازی زامبی کشی با دید اول شخص و پارکور زیبا! شما در بازی میتوانید انواع سلاح ها و تله ها را بسازید و از آن ها استفاده کنید. برای مثال میتوانید با مقداری سیم برق و چند میله و یا زمین خیس، سطح را الکتریکی کنید و به تماشای زامبی های در حال برق گرفتگی بپردازید. یا می توانید در ماشین ها بمب و دیگر وسایل بگذارد و آن را منفجر کنید تا تمام زامبی ها متلاشی شوند. سبک پاکور در بازی بسیار نوآورانه می باشد، به طوری که در بعضی از مراحل فقط به آن اشاره شده است. و محیط این قسمت از گیم پلی آن قدر گسترده است که هیچ جای تکرای نمی تواند برای شما باشد. شما در این بازی می توانید مانند بازی Dead Rising 3 سلاح ها را شخصی سازی کنید، البته نه مانند Dead Rising به صورت دیوانه وار! شما می توانید قمه ها و شمشیر های خود الکتریکی کنید و یا آن ها را آتشی کنید، که زامبی را به شدت تکه تکه می کند، البته در بازی فقط یک نوع زامبی نیست و بلکه تعداد آن ها بسیار زیاد است.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,