پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود آپدیت v1.5.1 بازی Dying Light
نوشته شده در دو شنبه 24 فروردين 1394
بازدید : 2794
نویسنده : داني

آپدیت v1.5.1 بازی Dying Light توسط گروه های 3DM و FTS منتشر شد. این آپدیت تمام DLC هایی که تا به حال برای بازی روشنایی در حال مرگ منتشر شده است را به بازی اضافه می کند. این آپدیت از چند جهت بر بازی تاثیر دارد، که در زیر برای شما لیست کرده ایم.

General (عمومی)

  • - اصلاح بیرون پراندن و با اعلان های نادرست
  • - فیکس کردن اشتباه تکراری بودن اسلحه ها
  • - فیکس کردن بعضی از آیتم های بدست آمده ویژه در بازی

ویندوز

  • بهبود عملکرد بازی از تمام جهات ( تاثیر بر فریم بازی و … )

لینوکس/ ویندوز

  • - فیکس کردن مسائل یوزرنیم و چت کردن در بازی
  • - فیکس و اصلاج وارد شدن سریع بازیکنان در بحش Co-op
  • - اصلاح UV بلاک و گروهی از مهارت ها در بازی

Dying Light Update v1.5.1 patch

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپدیت بازیها ,



دانلود آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 2433
نویسنده : داني

 

امروز آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light نیز منتشر شد. این آپدیت با نام Dying Light Update v1.2.1 Incl DLC توسط گروه RELOADED ریلیز و کرک شده و حال آماده ی دانلود از لینک مستقیم میباشد. این آپدیت به علاوه ی رفع مشکلات بازی، قابلیت ها و امکانات جدید به بازی اضافه میکند، که نسبت به حجم کم آن واقعا عالی است. این آپدیت مشکلاتی در بخش صدا بازی، رفع مشکلات زبان و زمان بازی، مشکلاتی در اجرای بازی با پردازند های AMD، عملکرد نامطلوب در سیستم هایی که چند کارت گرافیک دارند و همچنین فریز شدن در NVIDIA DoF و چند مشکل دیگر. لازم به ذکر است که این آپدیت هنوز مشکل بسیار مهم کار نکردن دکمه های W,S,A,D,F دکمه های کیبورد را حل نمیکند و باید منتظر آپدیت جدیدی ماند. بازی Dying Light یک بازی زامبی کشی اول شخص میباشد، که توسط استودیوTechland ساخته شده و وعدهای بسیاری راجع به این که سبکی نوع در ژانر ترسناک و زامبی به کشی به وجود خواهند آورد را داده اند. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی RELOADED آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light را با حجم 59.58 مگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

دانلود آپدیت 1.2.1 بازی Dying Light


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپدیت جدید بازیها ,



دانلود آپدیت 1.4 بازی Assassins Creed Unity
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1393
بازدید : 1964
نویسنده : داني

 

بازی Assassins Creed Unity در سبک اکشن , ماجرایی می باشد که توسط استودیو Ubisoft ساخته شده است و برای کنسول های Xbox One و PS4 به همراه PC منتشر شده است . این نسخه هفتمین سری از بازی محبوب Assassins Creed بود و وقایع آن ما بین نسخه Black Flag و نسخه Rogue بود . در همان روزهای اول که این نسخه معرفی شد یوبیسافت نوید یک نسخه با گرافیک بالا و گیم پلی بی نظیر داده بود . ولی کافیست کمی با استودیو Ubisoft آشنایی داشته باشید تا متوجه شوید که همیشه بازی های که توسط این استودیو منتشر می شود دچار باگ های گرافیکی و مشکل دار می باشد . از این رو یوبیسافت آپدیت های مختلفی را برای این بازی منتشر کرد که هرکدام برخی از مشکلات را حل می کردند سرانجام آخرین و جدیدترین آپدیت منتشر شده Update 1.4 نام دارد.


:: موضوعات مرتبط: دانلود پچ و کرک بازی های جدید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپدیت بازیها ,



بازدید : 1887
نویسنده : داني
دانلود بازی The Evil Within برای کامپیوتر
 

بازی کامپیوتر The Evil Within شیطان درون یکی از بازی های سبک اکشن و ترسناک است که توسط Tango Gameworks طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Bethesda Softworks برای پلتفرم های PC , XBoxOne ایکس باکس وان ، XBox360 ایکس باکس ۳۶۰ ، PS4 پلی استیشن ۴ و PS3 پلی استیشن ۳ به بازار عرضه گردد . Shinji Mikami شینجی میکامی , پدر بازی های ترسناک با شاهکاری دیگر در عرصه بازیسازی بازگشته است . بازی که به معنای واقعی , مظهر بازی های survival horror به شمار می آید . محیط های هنری , اضطراب , وحشت و داستانی با بافتی پیچیده , دست به دست یکدیگر داده اند تا جهانی را خلق کنند که پلیر را به مرز جنون برده و تنش را در وجود او به ارمغان آورند . داستان از آنجا آغاز می شود که کارآگاه Sebastian Castellanos سباستین کستنالوس برای رسیدگی و بررسی صحنه قتل عامی که به طرز وحشیانه ای رخ داده است , احضار می شود . ناگهان او و همکارانش با نیروی مرموز و قدرتمندی روبرو شده و سباستین پس از مشاهده قتل تمام افسران پلیس بیهوش می شود . پس از آنکه به هوش می آید , خود را در دنیای آشفته با موجوداتی زشت و سرگردان , می یابد . مواجهه با ترس و وحشتی غیر قابل تصور و مبارزه برای بقا , سباستین را هرگز رها نخواهد کرد و وحشت سایه به سایه , او را تعقیب می کند . 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای فوق فشرده و جدید ,



خبر مهم برای دوستان
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1398
بازدید : 3589
نویسنده : داني

سلام به همه دوستان بازی خورعزیز.بیش پنج سال از ساخت این وب میگذرد و ما هم اکنون تصمیم گرفتیم کاری اساسی کنیم.شما از این پس میتوانید با دادن پیام به ایمیل www.bigbywolf007@yahoo.com هربازی که خواستید  مطرح کنین و ما در اولین فرصت با حجم بسیار کم و صدردصد تست شده  آن را در خدمت شما عزیزان قرار میدهیم.همچنین بخش جدید پکیج بازی ها با حجم بسیار کم از این پس در خدمت شما عزیزان قرار خواهد گرفت.موفق باشین gameboy

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , نقدبازي ها , اخباربازي ها , كدتقلب PS1وPS2 , كدتقلب Xbox360 , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , دانلود بازي , دانلودترينربازي ها , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , تريلر بازي هاي جديد , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , دانلودبازی های PS3 , بازی های آنلاین , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود نسخه فشرده بازی Farcry 3 + آپدیت و DLC
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1949
نویسنده : داني

632848 213934 front دانلود نسخه فشرده بازی Farcry 3 + آپدیت و DLC

 

Far cry ۳ در سبک اول شخص شوتر طبقه بندی میشود و ادامه دهنده شماره های یک و دو این بازی موفق و پرطرفدار است ، همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط جهان باز یا OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر بزرگتر  از محیط فارکرای ۲ شده است.محیط بازی فارکرای ۳ از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های زیادی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.  در واقع رویه گیم پلی بازی بر محور محیط تعریف می شوند همانطور که گفته شد بازی در سبک جهان باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد. برای انجام این ماموریت ها و پیمایش در جزیره ، خودرو هایی در نظر گرفته شده که نسبت به نسخه ی قبل تنوع بیشتری دارد . همچنین برای گذر از رودخانه های ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده سازی یک openworld خوب آماده است.Far Cry 3 دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد U به گفته ی سازندگان بازی ، با مقدار زیاد تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جدید و جالبی  در FARCRY 3 اضافه شده و آن ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است. در مجموع برای اتمام مرحله میباید از ذهن خود بیشتر استفاده کنید که نسبت به سایر FPS ها کمی متفاوت تر است .با رعایت این نکته ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر کامل است.در ادامه لینک دانلود نسخه فشرده بازی که شامل جدیدترین آپدیت و تمامی افزونه های منتشر شده برای بازی است قرار گرفته.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392
بازدید : 2417
نویسنده : داني

چون به سخن نوبت عیسی رسید
عیب رها کرد و به معنی رسید
عیب کسان را منگر و احسان خویش
دیده فرو بر به گریبان خویش . . .
کریسمس ۲۰۱۴ مبارک
.
.
.
Forget the pains, sorrows & sadness behind
Let us welcome this New year with big smile
Wish You Happy New Year 2014

 

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , نقدبازي ها , اخباربازي ها , كدتقلب PS1وPS2 , كدتقلب Xbox360 , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , دانلود بازي , دانلودترينربازي ها , نقدبازي هاي ايراني , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , دانلودبازی های PS3 , بازی های آنلاین , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: تبریک سال 2014 میلادی ,



دانلود Metro Last Light v1.0.0.5 Update Incl Faction Pack DLC + کرک
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1392
بازدید : 1630
نویسنده : داني

جدیدی از بازی Metro Last Light امروز منتشر شده که تقدیم حضورتون میشه. این آپدیت نامش هست: Metro Last Light v1.0.0.5 Update Incl Faction Pack DLC که حجم کمی داره و امکاناتی جدید به بازی اضافه میکنه.

CkdhzkR-1ت.

Version: Skidrow

Faction Pack :   Directlink  *  Directlink 2  *  Putluker

 Size: 523 MB

 ———————————-

Crack : Directlink


:: موضوعات مرتبط: دانلود پچ و کرک بازی های جدید , ,
:: برچسب‌ها: دانلودپچ و dlc بازی ها ,



دانلودکرک بازی Sims 3
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 1552
نویسنده : داني

www.dlgames.ir

آموزش استفاده:   پس از دانلود فایل و خارج کردن از حالت فشرده فایل موجود را اجرا کرده و از کد آن بازی ادامه نصب بازی استفاده کنید.

 

 

حجم کل : 2 KB

 

 

www.dlgames.ir

 

لینک دانلود مستقیم

 

رمز : www.dlgames.ir


:: موضوعات مرتبط: دانلود پچ و کرک بازی های جدید , ,
:: برچسب‌ها: دانلودکرک وپچ بازی ها ,



دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.7.1
نوشته شده در سه شنبه 14 خرداد 1392
بازدید : 1442
نویسنده : داني

 %281%29 دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.7.1

توضیحات:  پچ جدید بازی PES 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند.


:: موضوعات مرتبط: دانلود پچ و کرک بازی های جدید , ,
:: برچسب‌ها: دانلودپچ وکرک بازی ها ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد