پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی NBA 2K16 برای کامپیوتر
نوشته شده در جمعه 17 مهر 1394
بازدید : 6229
نویسنده : داني

 

سری بازی های بسکتبال NBA 2K با نسخه جدید خود NBA 2K16 بازگشت بی نظیری دارد. در بازی کامپیوتر NBA 2K16 بازیکن خود را در طول فصل NBA آمریکا همراهی کنید و کنترل کامل تیم خود را داشته باشید. در نسخه جدید این بازی کیفیت گرافیک و گیمپلی نسبت به نسخه های پیشین پیشرفت قابل توجهی داشته.
در NBA 2K16 شما می توانید 25 تیم اروپایی را برای انجام مسابقات خود در اختیار داشته باشید که در واقع این تعداد، تمامی تیم های مطرح باشگاهی این قاره را در بر می گیرند. علاوه بر آن مد محبوب My Career نیز همانند نسخه های اخیر سری، در بازی NBA 2K16 حاضر خواهد بود و شما می توانید در قالب آن، مثل همیشه کنترل یک بازیکن گمنام و ناشناخته را ابتدا در سالن های بسکتبال یکی از دبیرستان های امریکا در دست بگیرید و سپس او را به صورت پله به پله پیشرفت دهید و در نهایت به عنوان یک بازیکن سرشناس، سر از لیگ حرفه ای NBA در آورید. جالب این جاست که طراحی این بخش داستانی از بازی بسکتبال NBA 2K16 و در کل بخش مهمی از ساختار این بازی را اسپایک لی (کارگردان سرشناس سینما و سازنده ی آثاری نظیر Malcolm X) بر عهده داشته است و بنابر این استحکام روایی مد My Career در بازی NBA 2K16 می تواند بسیار بیشتر از نسخه های پیشین سری باشد.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,